Cucerirea unor noi piețe, miza Bertis pentru 2021

11 iunie 2021

Prezentă pe piața din Covasna, retailerul Bertis a făcut primul pas pentru extinderea dincolo de județul care l-a consacrat. Iar intrarea în Brașov este doar prima acțiune în acest sens. „Nu ne așteptăm la o creștere semnificativă pentru 2021, dar continuăm planul de investiții și dezvoltare, sperând la o revenire în forță în anii următori”, spune Tibor Berszany, proprietarul rețelei.

O investiție de 1,5 milioane de lei

Chiar dacă în județul Brașov sunt tot mai mulți retaileri independenți care au depus armele în fața marilor lanțuri de magazine, acest lucru nu a reprezentat un impediment pentru Tibor Berszany pentru că, din punctul său de vedere, Bertis are avantajul producției proprii și atunci nu consideră că jucătorii internaționali sunt un competitor direct. „Suntem la început de drum în Brașov, de aceea am ales să inaugurăm magazinul în cartierul Bartolomeu, ieșirea spre localitatea Stupini, o zonă nouă, în plină dezvoltare, în care nu activează niciun alt retailer. În plus, eu cred că poziția noastră de producător local ne permite să susținem un magazin de proximitate. Nu vrem și nu ne considerăm concurenții marilor rețele pentru că noi avem avantajul produselor noastre care sunt extrem de apreciate în zonă”, punctează antreprenorul.

Inaugurat sub brandul Bertis Gold, un concept în care cuvintele de ordine sunt „modern” și „adaptat nevoilor cumpărătorului de astăzi”, magazinul a presupus o investiție totală de 1,5 milioane de lei. „Este al treilea magazin Gold și toate unitățile care vor fi deschise de acum încolo vor funcționa sub acest concept. Odată cu extinderea marilor lanțuri de magazine, preferințele cumpărătorilor s-au schimbat și atunci e absolut necesar să ținem pasul și să reușim să ne diferențiem. Iar acest concept a arătat că are potențial maxim. Primele două locații au fost inaugurate în Sfântul Gheorghe, iar acum testăm o nouă piață”, susține Tibor Berszány. 

Citește articolul complet AICI.  (articolul se regăsește pe pag.30)