Semnătura electronică pe eToken de la AlfaTrust

04 octombrie 2023

În vederea obținerii certificatelor digitale calificate AlfaSign eToken și AlfaCloud pentru semnarea electronică a documentelor, avem rugămintea să urmați procedura de inregistrare cu identificare fizică SAU identificare video si emitere certificat digital calificat, după cum urmează:

 

1. Procedura de inregistrare cu identificare FIZICA (ESTE necesara transmiterea documentelor tiparite si semnate in original):

 

 

2. Procedura de inregistrare cu identificare VIDEO

 

Ambele proceduri sunt valabile iar dumneavostra decideti pe care o utilizati.

 

Fiind o perioada aglomerată, recomandarea AlfaTrust este de a utiliza procedura cu identificare fizică.

 

Notă: Vă recomandăm ca, procesul de înregistrare să fie făcut de către Utilizatori în timpul programului de lucru, de Luni-Vineri, între orele 9.00 – 17.00, pentru a beneficia de suportul Departamentul HelpDesk, în cazul unor eventuale probleme apărute pe parcursul derulării acestui proces de înregistrare, identificare video sau emitere certificat digital calificat.

 

Certificatul digital calificat în Cloud poate fi utilizat, atât în aplicația AlfaCloud, cât și în Platforma de semnare online

Pentru a vedea pas cu pas procesul de semnare electronică a documentelor pdf, vă rugăm să urmariți - Tutorialul video

 

Despre ALFA TRUST

Furnizor acreditat de servicii de certificare, conform Ordinului emis de Autoritatea pentru Digitalizare a României (ADR) cu nr. 577/29.10.2020 și este in lista Furnizorilor de Servicii de Certificare (FSC), care emite, administrează, revocă și reînnoiește certificate digitale calificate, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, Legea 455/2001 – Legea privind semnătura electronică. Link: Registrul furnizorilor de servicii de certificare acreditați de MCSI

 

Principalii utilizatori sunt:

  • ADMINISTRATORII și angajații FIRMELOR care utilizează sau vor utiliza eFactura
  • CONTABILII – declarațiile la ANAF
  • EXECUTORII – diverse documente
  • ARHITECȚII – schițe, planuri
  • MEDICII și FARMACIȘTII – rețeta electronică
  • Toate persoanele cu funcție de conducere din cadrul Instituțiilor Bugetare, sunt obligate să depună declarația de avere la ANI
  • PRIMĂRIILE – documentele de Urbanism
  • DIRECȚIILE VAMALE – declarația DVI de import
  • COMPANIILE DE TRANSPORT – rapoarte
  • ONJN-urile – companiile de jocuri de noroc – raporte lunare
  • FIRME DE CONSULTANȚĂ – pentru depunerea proiectelor cu finanțare externă etc.

Pentru mai multe detalii accesați:

Prețuri Alfa Sign eToken (prețuri fără TVA)

Nr. Crt.

Denumire produs / serviciu

Pret Unitar/buc

Valabilitate certificat digital calificat:

1 an

2 ani

3 ani

1

KIT semnătură electronică

42.9 €

62.9 €

83.9 €

2

Certificat digital calificat

37.9 €

58.9 €

82.9 €

3

Reînnoire online certificat digital calificat

37.9 €

58.9 €

82.9 €

4

DSCS eToken (dispozitiv criptografic)

 

23 €

 

 

Prețuri AlfaCloud (prețuri fără TVA)

Pachet AlfaCloud STANDARD

Pret Unitar

AlfaCloud Standard 1 An, valabilitate 12 luni

200 de tranzactii incluse

30 €

AlfaCloud Standard 2 Ani, valabilitate 24 luni

400 de tranzatii incluse

55 €

AlfaCloud Standard 3 Ani, valabilitate 36 luni

600 de tranzactii incluse

69 €

     

Pachet AlfaCloud PLUS

Pret Unitar

AlfaCloud 1 An Plus, valabilitate 12 luni

400 de tranzactii incluse

45 €

AlfaCloud 2 Ani Plus, valabilitate 24 luni

600 de tranzactii incluse

70 €

AlfaCloud 3 Ani Plus, valabilitate 36 luni

900 de tranzactii incluse

84 €

     

Pachet EXTRA Tranzactii (tranzactii suplimentare pentru pachetele Standard si Plus)

Pret Unitar

Pachet Tranzactii AlfaCloud 100

100 de tranzactii extra

10 €

Pachet Tranzactii AlfaCloud 200

200 de tranzactii extra

15 €

Pachet Tranzactii AlfaCloud 400

400 de tranzactii extra

30 €